نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
حالا همه منتظر واکنش دیبالا در زمین هستند

حالا همه منتظر واکنش دیبالا در زمین هستند

رسانه های ایتالیایی تاکید می کنند تصمیم یوونتوس برای تمدید نکردن قرارداد پائولو دیبالا ممکن است ماسیمیلیانو آلگری را در قسمت پایانی فصل با مشکلاتی در مدیریت این بازیکن 28 ساله مواجه کند.

 

یوونتوس تصمیم به عدم تمدید قرارداد پائولو دیبالا گرفته است، بنابراین ستاره آرژانتینی در پایان فصل تورین را ترک خواهد کرد. هواداران بیانکونری بر سر انتخاب باشگاه بحث کرده اند و آماده هستند تا با عواقب خوب و بد، در داخل و خارج از زمین روبرو شوند.

 

عملکرد دیبالا می تواند تحت تأثیر این وضعیت قرار گیرد، اگرچه حرفه ای بودن بازیکن زیر سوال نمی رود. باید دید واکنش دیبالا در زمین، در تمرینات و بازی ها چه خواهد بود.

 

به طور بالقوه، آلگری ممکن است با وضعیتی مشکل ساز با بازیکنی روبرو شود که پس از شنیدن حرف های مائوریتزیو آریوابنه که او دیگر بخشی از برنامه های باشگاه برای آینده نیست، انگیزه نداشته باشد.

 

از سوی دیگر، وضعیت بازیکن آزاد او ممکن است در واقع یک امتیاز مثبت برای تیم آلگری در مرحله پایانی این فصل باشد. بازیکن آزاد بودن به این معنی است که دیبالا باید برای جذب خواستگاران بالقوه به عملکرد قوی خود ادامه دهد.

 

علاوه بر این، با رفتن به جام جهانی 2022 قطر، این مهاجم قطعا تلاش خواهد کرد تا کیفیت خود را به نمایش بگذارد. دیبالا مشتاق است ثابت کند که شایسته حضور در تیم ملی آرژانتین در جام جهانی است.

 

با این وجود، دیدن اینکه آلگری چگونه از دیبالا و همچنین رویکرد بازیکن استفاده خواهد کرد، جالب خواهد بود. یوونتوس هنوز 9 بازی باقی مانده است (10 بازی در صورت راهیابی به فینال کوپا ایتالیا) و آنها همچنان در تلاش برای قهرمانی اسکودتو و کوپا ایتالیا هستند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: